route gert g'bergen pics p8,10,15,37 film p27 nxt 10.1.2010

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
s-biker gert
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: za 17 nov 2007 18:07
Rijdt met: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Contacteer:

Bericht door s-biker gert »

We starten om 9u aan de ingang parking B van de Gavers, 8u30 was mss iets te vroeg. Het tempo zal niet te hoog liggen morgen want echt gezond is da niet. We proberen zoveel mogelijk off-road te blijven
Gebruikersavatar
MC Jo
Mountainbiker
Berichten: 1425
Lid geworden op: wo 07 jun 2006 11:49
Rijdt met: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Bericht door MC Jo »

Yo de mannen. Ik was dus te laat. Was met de fiets van thuis naar daar gereden via het "tsjonkelveld" en heb dus een beetje mispakt van tijd en van ondergrond.
Maar geen nood voor mij, want die sneeuw- en ijsondergrond is echt mijn ding niet. Op weg naar de gavers lag ik al bijna twee keer op mijn lief gezichtje.
Ondertussen veilig en wel terug geraakt langs de "baan" :oops:
't zal voor één dezer dus zijn. Ondertussen mijn bikske nog wa proberen te pimpen.
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

wegens de nogal gladde wegels waren ik en MC Wolf een beetje later maar toch heelhuids aangekomen. rond 9.15h kunnen aanzetten en vrijwel meteen het veld ingedoken omdat het daar toch beter rijden was dan op de straat.
De rit vandaag speelde zich vooral af in en rond het Raspaillebos en de bijhorende Bosberg off road. Rond km 10 zijn er problemen opgedoken met de bottom bracket en de vooraandrijving van Jurgen. Ik en hem en een vriendelijke kerel waarvan ik zijne naam niet weet zijn dan terug gereden naar de Gavers want zo verder rijden was niet meer te doen zonder nog meer brokken te maken.
Ons ritje was dus afgelopen na 16.54 km en 378 hms volgens de gps.

Mac'red
8)
Gebruikersavatar
MC Jo
Mountainbiker
Berichten: 1425
Lid geworden op: wo 07 jun 2006 11:49
Rijdt met: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Bericht door MC Jo »

MC Jo schreef:
MaC'Red schreef:wegens de nogal gladde wegels waren ik en MC Wolf een beetje later maar toch heelhuids aangekomen. rond 9.15h kunnen aanzetten en vrijwel meteen het veld ingedoken omdat het daar toch beter rijden was dan op de straat.
De rit vandaag speelde zich vooral af in en rond het Raspaillebos en de bijhorende Bosberg off road. Rond km 10 zijn er problemen opgedoken met de bottom bracket en de vooraandrijving van Jurgen. Ik en hem en een vriendelijke kerel waarvan ik zijne naam niet weet zijn dan terug gereden naar de Gavers want zo verder rijden was niet meer te doen zonder nog meer brokken te maken.
Ons ritje was dus afgelopen na 16.54 km en 378 hms volgens de gps.

Mac'red
8)
Allez, dan moet ik ulle just gemist hebben, want ik was daar om 9u18. Nog gesmst naar Gert, had misschien beter naar u gesmst!!
Allez, da's pech, want ik heb ongeveer evenveel kilometers gedaan van thus naar de gavers en terug.
Hopelijk volgend week een ritje samen. Wat staat er op de kalender?
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

we hebben jullie sporen hier en daar tegengekomen...
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

MC Jo schreef:
MC Jo schreef:
MaC'Red schreef:wegens de nogal gladde wegels waren ik en MC Wolf een beetje later maar toch heelhuids aangekomen. rond 9.15h kunnen aanzetten en vrijwel meteen het veld ingedoken omdat het daar toch beter rijden was dan op de straat.
De rit vandaag speelde zich vooral af in en rond het Raspaillebos en de bijhorende Bosberg off road. Rond km 10 zijn er problemen opgedoken met de bottom bracket en de vooraandrijving van Jurgen. Ik en hem en een vriendelijke kerel waarvan ik zijne naam niet weet zijn dan terug gereden naar de Gavers want zo verder rijden was niet meer te doen zonder nog meer brokken te maken.
Ons ritje was dus afgelopen na 16.54 km en 378 hms volgens de gps.

Mac'red
8)
Allez, dan moet ik ulle just gemist hebben, want ik was daar om 9u18. Nog gesmst naar Gert, had misschien beter naar u gesmst!!
Allez, da's pech, want ik heb ongeveer evenveel kilometers gedaan van thus naar de gavers en terug.
Hopelijk volgend week een ritje samen. Wat staat er op de kalender?
afhankelijk van het weer ( of het gaat dooien of niet ) rijden we naar Kluisbergen eens voor de 21ste Toertocht door de Vlaamse Ardennen.
de topic http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=72468

MaC'Red 8)
MC rage
Mountainbiker
Berichten: 206
Lid geworden op: vr 12 jun 2009 22:06
Rijdt met: Ridley Tiger

Bericht door MC rage »

MaC'Red schreef:
MC Jo schreef:
MC Jo schreef: Allez, dan moet ik ulle just gemist hebben, want ik was daar om 9u18. Nog gesmst naar Gert, had misschien beter naar u gesmst!!
Allez, da's pech, want ik heb ongeveer evenveel kilometers gedaan van thus naar de gavers en terug.
Hopelijk volgend week een ritje samen. Wat staat er op de kalender?
afhankelijk van het weer ( of het gaat dooien of niet ) rijden we naar Kluisbergen eens voor de 21ste Toertocht door de Vlaamse Ardennen.
de topic http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=72468

MaC'Red 8)
Met de mtb? :o Dan ga ik zeker mee
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

MC rage schreef:
MaC'Red schreef:
MC Jo schreef:
afhankelijk van het weer ( of het gaat dooien of niet ) rijden we naar Kluisbergen eens voor de 21ste Toertocht door de Vlaamse Ardennen.
de topic http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=72468

MaC'Red 8)
Met de mtb? :o Dan ga ik zeker mee
nee met de koersvelo, slimmeke :lol: :lol: :lol:

MaC'red 8)
Gebruikersavatar
s-biker gert
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: za 17 nov 2007 18:07
Rijdt met: S-works epic 2018, Scott scale RC 29, Specialized s-works HT
Contacteer:

Bericht door s-biker gert »

Het was vanmorgen levensgevaarlijk op de stukken asfalt die werden ogetoverd tot echte ijspistes. Bij het naar de Gavers rijden al eens stevig op mijnen bek gegaan en toen beslist om zoveel mogelijk asfalt te mijden. We zijn toch nog met 8 man vertrokken voor een rustig sneeuwritje en hebben dan maar het Raspaillebos volledig binnenste buiten gekeerd omdat het daar nog redelijk was om te rijden. Spjitig dat de Jurgen ons al na een goeie 15 km heeft moeten verlaten door materiaalpech. We hebben dan nog wat baantjes getrokken door het bos en na een kleine 30 km rustig huiswaarts gekeerd.
Hoewel het een prachtig zicht was in de sneeuw hoop ik op wat beter weer bij de volgende bijeenkomst.
Gebruikersavatar
mtb arno
Pro
Berichten: 3349
Lid geworden op: di 29 aug 2006 12:39

Bericht door mtb arno »

s-biker gert schreef:Het was vanmorgen levensgevaarlijk op de stukken asfalt die werden ogetoverd tot echte ijspistes. Bij het naar de Gavers rijden al eens stevig op mijnen bek gegaan en toen beslist om zoveel mogelijk asfalt te mijden. We zijn toch nog met 8 man vertrokken voor een rustig sneeuwritje en hebben dan maar het Raspaillebos volledig binnenste buiten gekeerd omdat het daar nog redelijk was om te rijden. Spjitig dat de Jurgen ons al na een goeie 15 km heeft moeten verlaten door materiaalpech. We hebben dan nog wat baantjes getrokken door het bos en na een kleine 30 km rustig huiswaarts gekeerd.
Hoewel het een prachtig zicht was in de sneeuw hoop ik op wat beter weer bij de volgende bijeenkomst.
hmm; ik denk dat we jullie in de verte hebben zien rijden deze morgen, jullie sporen hebben we alvast gevonden.
Plaats reactie