Stekene - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Stekene - Bloso

Bericht door Reflex »

Wat vinden jullie hier allemaal van de Bloso in Stekene?

Ik heb alle lussen al een aantal keren gedaan en er zitten mooie zware zandstrookjes in gevolgd door enkele snelle stukjes grindpad enz. Het is een prachtige route om te rijden als je uit de buurt komt of als er nergens anders een TT is. Ook na een dag regen is het nog goed te doen.
Gebruikersavatar
Maorten
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: ma 25 jul 2005 15:24
Rijdt met: Specialized Stumpjumper M4

Bericht door Maorten »

waar is het begin van deze routes? heb deze nog niet gereden maar ben dit in een van de komende weken wel van plan
Gebruikersavatar
mcoen
Mountainbiker
Berichten: 636
Lid geworden op: di 04 mar 2003 09:16
Rijdt met: Cannondale Jekyll

Bericht door mcoen »

check even deze thread : http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=14566

Ga vanavond nog eens groen en rood rijden denk ik. Vertrek van bij mij thuis en kan zo op de groene route aanpikken aan de expres weg.

al blauw en groen gereden, maar nog niet de rode.

grtz,

Marc
Lamin
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: do 03 aug 2006 13:03
Rijdt met: Raleigh

Bericht door Lamin »

Ideaal voor de route in Stekene is te starten aan de sporthal en daar de blauwe en groene pijlen te volgen. Eens op de dijk naast de vaart neem je direkt voorbij het zuiveringsstation de groene pijl naar beneden. Volg de groene route tot deze terug samenkomt met de blauwe. Blijf nu de blauwe pijlen volgen tot aan de splitsing aan Landbouwmachines Van Hooste. Volg daar terug de groene pijlen. Je bent nu op de groene route
en neem de 2 rode lussen mee. Zo rijd je ongeveer 46 km. Veel bikegenot!
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Bericht door Reflex »

Nog iemand van plan om deze vandaag te gaan rijden? Ik ga denk ik nog een tourtje doen :-D
stef78
Mountainbiker
Berichten: 559
Lid geworden op: do 11 aug 2005 13:43
Rijdt met: viper fugitif en megamo trial pro26"

Bericht door stef78 »

ik heb ze al regelmatig gereden...

dikwijls alleen (om eens goed door te pezen)

laatste keer (vorige vrijdag) had ik in totaal 58km's aan 27.2avs (da met naar huis rijden incl, was pomp af maar denk dat de krachttraining in de fitness die morgen er ook voor iets tussen zat, en de krachtbeentraining vd dag ervoor ook :-D) en op de viaduct 40 gereden, max is daar 42.2 wel naar boven uiteraard :-D

vind he teens leuk om doen maar je moet eerst je draai vinden, is niet zon duidelijke route vind ik...

ik begin bij de groene lus en ergens na een paar kms neem ik heel even blauw (anders mis je een mooi stuk) en dan terug groen en de rooie bijpakken, kom dan op ong 48km's...

meeste mensen die ze voor het eerst rijden zijn dan 'de weg kwijt'
Plaats reactie