Forumoverzicht Bikemogelijkheden Permanente routes Ronde van Leuven

Ronde van Leuven

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht di 28 feb 2017 23:23
Mister No Chaïn Mountainbiker

Mijn bike: heeft grote wielen
20 gemiddeld zal inderdaad wat optimistisch zijn, en op GPS een route narijden is ook nog wat anders dan gewoon pijltjes volgen. In groep zou wel wat handiger zijn ja!

De uitdaging spreekt me aan maar of het realistisch is, dat is wat anders. Vorige zomer heb ik de 100 van Meerdael gedaan en toen was mijn pijp toch wel uit. 67km extra is niet een klein beetje extra, ik heb totaal geen ervaring met dat soort ultra afstanden.

Bericht wo 01 maart 2017 13:02
patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: thomson mudbike 26, massi aire 26, corratec supper bow 27,5, cannondale flach 29, NINER aer9
Als je deze route rijd aan 15 a 16/u zal dat al meer dan voldoende zijn. Ik rij in de zomer geregeld tochten van boven de 120 km (Poperingen xxl, Ieper, enz) met de nodige HM uit ervaring weet ik dus dat de eerste 100 geen probleem is maar eens je boven de 120 komt en boven de 1500 hm het gewoon op karakter rijden is.
De langste tocht die ik ooit gereden heb was 270km via GR paden van Londerzeel naar Middelkerke hier had ik maar 300HM en een gemiddelde van 18/u Het is gewoon vanaf km 1 dozeren dozeren en nog eens doseren en continu eten en drinken. Gouden tip zeker geregeld tochten er voor doen van rond de 100 KM

Bericht vr 03 maart 2017 13:27
madskatingcow Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Scale 900 RC WC 2017 - Scott Spark 900 RC WC 2017
Ik ga de uitdaging aan, zodra het weer beter is en de conditie verder opgebouwd 8-[

Bericht vr 03 maart 2017 13:40
Aeromax Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Genius
tof topic =D>
vooral omdat ik van Overijse naar Leuven ben verhuisd

Bericht vr 03 maart 2017 15:15
Stanny Mountainbiker

Mijn bike: Skinny Gary Fisher, Fat Farley
madskatingcow schreef:
Ik ga de uitdaging aan, zodra het weer beter is en de conditie verder opgebouwd 8-[

Kondig uw poging dan hier wel aan zou ik zeggen. Missschien krijg je wel een groepke bij elkaar...

Bericht vr 03 maart 2017 16:00
patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: thomson mudbike 26, massi aire 26, corratec supper bow 27,5, cannondale flach 29, NINER aer9
madskatingcow schreef:

+1

Bericht vr 03 maart 2017 18:12
TaurineR Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: C. FSi
Ik wil ook wel meerijden op een mooie droge lentedag...

Bericht di 07 maart 2017 11:43
madskatingcow Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Scale 900 RC WC 2017 - Scott Spark 900 RC WC 2017
Owkeey,let's do it :-D

In onze club zijn we al met 6 kandidaten.

Misschien een goede voorbereiding voor de 3Action Classic in Langdorp op 21 mei 2017, of andersom?

Op 25 juni 2017 is het nog de Raid des Hautes Fagnes, ergens tussen beide data in kan ook.

Tempo is niet belangrijk, als we maar rijden :lol:

Bericht do 16 maart 2017 11:04
spaghetti_2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Procaliber 9.8, Rose X-Lite
Gisterenavond/nacht mijn eigen route (matthi's ride) nog eens gereden. De route ligt er perfect bij momenteel. Vorige vrijdag ook een deel van grote Hageland-route gereden (het stukje rond Holsbeek). Daar had ik wel last met mijn gps, de routelijn week steeds af van de paden, maar ik weet niet of dit door de track of door mijn gps komt. Over het algemeen heb ik hier nooit last van

Vorige

Keer terug naar Permanente routes