Technisch parcours te Wetteren gepland...

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
Merlin
Mountainbiker
Berichten: 181
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 22:55
Rijdt met: Specialized Stumpjumper, Reba Team, sram X-0

Bericht door Merlin »

de exacte afstand weet ik niet precies. Nu donderdag ga ik nog eens langs ginder. Zal eens de juiste afstand opmeten.
orbea-man
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 10 okt 2004 18:02
Rijdt met: Decathlon Rockrider
Contacteer:

Bericht door orbea-man »

joerio schreef:weet er soms iemand hoe lang een ronde is?
op 100 m komt het nie hoor.

of heb ik er hier ergens overgelezen.
Ik heb er vrijdag 5 rondjes gedaan. Is heel mooi parcourske =D> . Heb ook gemeten. Volgens tellerke 1.7 km. Ik neem wl nog dat houten, kunstmatig aangelegd "brugje" mee en ga dan op het asfalt via het klein groene poortje. Dat je zelf kunt opendoen.
Giacomelli
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 23 jun 2004 17:43
Rijdt met: Gicomelli

Bericht door Giacomelli »

ik ben vandaag naar wetteren gereden om dat parcoursken ne keer te doen maar het regende zo hard da het bijna niet te doen was. sleren sleren en sleren

maar... die wegwijzers zijn daar enorm uitgelopen...als je die grote helling afgereden bent en je rijdt richting speeltuin, moet ge dan helemaal tot het eind rijden of slaan jullie direct na die zwembuizen rechts af? Ik ben helemaal tot eind gereden maar daar waren geen enkele sporen te zien dus k dacht dak verkeerd zat.

Was ook wel klote daar aan da stuk aan de ingang van het zwembad weer je die haarspeldbocht hebt....daar stonden camionettes van de gemeente wetteren geparkeerd zidat we daar nie doorkonden...schandalig :evil: :evil:
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Bericht door nothing 's impossible »

Die helling moet je altijd richting vijver naar beneden :wink:
Giacomelli
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 23 jun 2004 17:43
Rijdt met: Gicomelli

Bericht door Giacomelli »

nothing 's impossible schreef:Die helling moet je altijd richting vijver naar beneden :wink:
=D> zo slim was ik nu ook maar rijden jullie toe helemaal die speeltuin achteraan of niet?

ik heb daar wa free getoured :lol: , alle richtingen enz... alez t was leutig maar wel een beeke nattekes [-(
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Bericht door nothing 's impossible »

Soms rij ik volledig rond de warande, beetje recupereren, soms rij ik direkt terug naar het zwembad (bergje op) voor nog een rondje,
soms rijd ik door tot de zandbergen, ..............

Je kiest toch gewoon zelf 8)
Giacomelli
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 23 jun 2004 17:43
Rijdt met: Gicomelli

Bericht door Giacomelli »

nothing 's impossible schreef:
Je kiest toch gewoon zelf 8)
Ja das waar maar in ieder geval ik ga nog veel terug naar dat parcoursken, 't is de moeite om zo een concentratieritje af te wisselen met pure inspanning. zaalig
Geert57
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 14 jan 2005 18:35

Bericht door Geert57 »

mag er gefietst worden op de zandbergen???
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

Volgens het verkeersbord welk hier en daar aangegeven staat..... niet zeker.
Maar er biken wel genoeg gasten en vooral nu dat je gemakkelijk deze parcours aan elkaar kunt rijden. Kom ja eigenlijk vraagt men er om, de parcours zijn nu zo uitdagend bij elkaar gelegd. Rudy VdE
joerio
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: do 20 jan 2005 21:09
Rijdt met: stumpjumper...ne witten.

Bericht door joerio »

vandaag voor de eerste keer naar de warande geweest.
tof parcourken.ge ziet dat ge eigenlijk nie veel nodig hebt voor iets mooi's te maken.

vertrokken in erembodegem om 8u30 en aangekomen om 9u17 . k'ben langs de grote baan gereden wa wel eentonig was.
een rondeken of 5 gereden en weer naar huis.
al bij al een goei trainingsken.

voor herhaling vatbaar.
Plaats reactie