Route: Kloosterbos Wachtebeke, Oost Vlaanderen (Video)

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Greg752
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 17 jun 2015 00:33
Rijdt met: FOX
Contacteer:

Route: Kloosterbos Wachtebeke, Oost Vlaanderen (Video)

Bericht door Greg752 »

Yo!

Ha mijn eerste post hier eindelijk :-D Lees hier al een tijdje rond voor tips bij het onderhouden van de fiets en om routes te ontdekken (regio oost-vlaanderen)

Laatste paar maanden probeer ik iets meer ''offroad'' te gaan en bossen op te zoeken en leuke circuits te vinden. Misschien is zomer hier geen goed tijdstip voor (lol) vaak zijn paden overgroeit met varens en tengels en shit ...

Anyway ik rij vaak in het Kloosterbos op de grens met België / Nederland. (Zelzate / Wachtebeke) Als je zelf een beetje de routes zoekt er in kan je er wel enkele deftig grote ronden in maken. (5 a 8 km ofzo) dus het is wel de moeite. 'K heb een GoPro en heb er onlangs een kleine edit van proberen maken met de mooiere stukjes in =>

" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier is de google maps locatie van waar het bos gelegen is:

https://www.google.be/maps/place/Kloost ... 019bb5b13e" onclick="window.open(this.href);return false;

Ben zelf afkomstig van een dorp zonder bossen enkel polders en boerenwegen .. Binnenkort ga ik op zoek naar nog leuke tracks inde buurt. Een mogelijkheid die ik al gezien heb zijn de Lembeekse bossen (dicht bij Eeklo).
Plaats reactie