Herentals - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
xdevil
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: wo 17 sep 2014 12:05
Rijdt met: Cannondale f29 carbon 3

Re: Herentals - Bloso

Bericht door xdevil »

Ja je kan er wel op , maar als je dan iets voor hebt of je raakt iemand dan ist u schuld. Dit is elk jaar zo net voor de zwarte staat een bord met de uitleg op van waneer je er op mag en waneer niet ik dacht dacht dat van 1 maart tot september niet mag. Nu mogen er enkel wandelaar en kinderen op.
Gebruikersavatar
liesbeth
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: vr 24 apr 2009 12:38
Rijdt met: scott scale

Re: Herentals - Bloso

Bericht door liesbeth »

deze avond de groene route gereden en het was zalig. lag er heel goed bij. Moeite om te doen.
xdevil
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: wo 17 sep 2014 12:05
Rijdt met: Cannondale f29 carbon 3

Re: Herentals - Bloso

Bericht door xdevil »

je had de blauwe moete bij doen, is een beetje stom om van geel te komen en hier effe maar de 9 km van dwe groene lus te doen niet ?
groen + blauw is +- 24 km
Gebruikersavatar
liesbeth
Mountainbiker
Berichten: 130
Lid geworden op: vr 24 apr 2009 12:38
Rijdt met: scott scale

Re: Herentals - Bloso

Bericht door liesbeth »

Omdat ik terug aan het opbouwen ben, na een blessure, wou ik enkel de groene route rijden. De volgende keer ga ik de blauwe route doen. :-D
Sunn Xtreme
Expert
Berichten: 4878
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:21

Re: Herentals - Bloso

Bericht door Sunn Xtreme »

[quote="xdevil"]je had de blauwe moete bij doen, is een beetje stom om van geel te komen en hier effe maar de 9 km van dwe groene lus te doen niet ?
groen + blauw is +- 24 km[/quote]


ze zit met een polsblessure, waarschijnlijk daarom dat het voorlopig kort is :wink: (en gelijk heeft ze)
parinho
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: do 08 sep 2011 17:15

Re: Herentals - Bloso

Bericht door parinho »

Vandaag de drie lussen gedaan , goed geamuseerd , alleen was er iemand grondwerken aan het uitvoeren aan die put achter de Lork waar veel bikers een speeltuintje van gemaakt hadden . Volgens de kraanman gaan ze de put dichtgooien en heide van maken omdat het over 300 jaar ook zo was . Minstens 80 procent van de bomen moeten daar weg en ze gaan daar een kudde schapen achter een draad zetten . Begrijpen wie begrijpen kan .
Geert-Jan
Mountainbiker
Berichten: 174
Lid geworden op: zo 22 jun 2008 17:36
Rijdt met: Bulls Bushmaster 1 & Merida Matts Sport 700
Contacteer:

Re: Herentals - Bloso

Bericht door Geert-Jan »

Dat zou wel jammer zijn, is idd ne mooie speeltuin voor de mtb :)
Gebruikersavatar
BertG
Mountainbiker
Berichten: 1440
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:27

Re: Herentals - Bloso

Bericht door BertG »

parinho schreef:Vandaag de drie lussen gedaan , goed geamuseerd , alleen was er iemand grondwerken aan het uitvoeren aan die put achter de Lork waar veel bikers een speeltuintje van gemaakt hadden . Volgens de kraanman gaan ze de put dichtgooien en heide van maken omdat het over 300 jaar ook zo was . Minstens 80 procent van de bomen moeten daar weg en ze gaan daar een kudde schapen achter een draad zetten . Begrijpen wie begrijpen kan .
Die zever blijft maar duren zeker? Altijd als ik denk dat het nu wel gedaan gaat zijn met kappen en afsluitingen plaatsen verzinnen ze weer wat anders. Dat die mannen is naar Bokrijk gaan als ze graag in het verleden leven.
xdevil
Mountainbiker
Berichten: 113
Lid geworden op: wo 17 sep 2014 12:05
Rijdt met: Cannondale f29 carbon 3

Re: Herentals - Bloso

Bericht door xdevil »

vandaag ook nog alle 3 gereden en het lag er heel goed bij , alleen op die rode daar zijn ze geen 2de keer over geweest hoor met de schaaf, zoals iemand hier boven aan gaf.
blauw en groen liggen super goed.
Gebruikersavatar
NERMAL
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 02 aug 2006 09:29
Rijdt met: GEEN RIJD MET DE FIETS

Re: Herentals - Bloso

Bericht door NERMAL »

Deze week nog eens de groene en blauwe gedaan, komende vanuit de gele lus ( Bloso Lille ) kan iemand mij aangeven waar de blauwe lus in Kasterlee naar toe gaat op een gegeven moment na de passage over te tunnel staat er een oranje bord met route lichtaart en een blauwe pijl rechtdoor, thx in advance.

Zo te horen is de rode lus ook stillekes terug in orde aan het komen :wink:
Plaats reactie