Aalst - Bloso +/- 60km

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
caveman
Mountainbiker
Berichten: 219
Lid geworden op: di 05 sep 2006 21:30
Rijdt met: Merida Big Nine Team Carbon

Re: Aalst - Bloso +/- 60km

Bericht door caveman »

Rechtdoor moet je daar rijden
Waldan
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: do 02 aug 2012 09:07
Rijdt met: Vektor

Re: Aalst - Bloso +/- 60km

Bericht door Waldan »

Vandaag nog eens de route van aalst gereden op de rode route als je de letterveldweg overrijd de notenboom op da baantje die blijft maar zakken , op de blauwe route 150m voor het plein van Meldert ligt een boom over de veldweg , voor de rest alles goed berijdbaar enkel de bekende stukken waar het het hele jaar nat en vettig ligt die blijven zo , aan de zuremeersweg als je uit het bosje komt de eerste 10 a 15 meter tussen de prikkeldraad da zou eens moeten opgevuld worden de rijgeul is zo diep uitgereden dat je met de pedalen de grond raakt (dus gevaarlijk tussen de prikkeldraad).
Een gezonde rit voor het hart want ben goe getingeld al viel het kruid meestal wel goed mee .
Mss nog een kleine opmerking , ik rij steeds in Baardegem als je da smal baantje uitkomt tussen de huizen waar je normaal rechtsaf moet en dan op de S-bocht komt in Baardegem daar rij ik linksaf en dan op Europastraat terug links omhoog als je bijna boven op die straat bent heb je een busstopplaats daar net achter kan je rechtsaf op kassei kouterbaan in als je die volgt kom je achter de garage van Teck uit , voor je daar bent kan je links in en ben je op de Zuremeersweg dan zit je terug op parcour en heb je gevaarlijke S-bocht niet nodig .
Groetjes
Gebruikersavatar
deviate
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: di 06 aug 2013 16:03

Re: Aalst - Bloso +/- 60km

Bericht door deviate »

Vandaag de blauwe lus is aangedaan. Ik had mijn vooral laten verleiden door het hoge % offroad.
Ik moet zeggen, was een zeer leuke toch. Idd veel offroad, weinig hoogtemeters. Heb ook een stukje van de groene lus gedaan.
Ben uitgekomen op een kleine 50km.

Enkele opmerkingen:

-Op sommige plekken zijn de pijltjes echt niet duidelijk. (ben toch paar keer mis gereden) moet over de pijltjes hebben gezien of ze zijn gewoon verdwenen.
Een gpx file heeft echt wel zijn nut gehad....

-Ergens op het parcours moet je in een smal baantje met langs beide zijden (prikkel)draad en elektriciteit. OPGEPAST de geulen zijn daar echt diep en niet goed zichtbaar
door het overgroeiende gras! U bent bij deze gewaarschuwd #-o (Ik denk dat Waldan hierboven het over hetzelfde baantje moet hebben)

Binnenkort doe ik de route nog is opnieuw maar dan volledig (3 lussen).

Greets

B
Plaats reactie