Olen - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
wim vanderzanden
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: di 09 okt 2012 12:21
Rijdt met: Rocky mountain Vertex 950 RSL

Re: Olen - Bloso

Bericht door wim vanderzanden »

De zwarte lus is volgens mij het ATB cross parcours van de slijkdabbers in Olen. Dit wordt gebruikt voor hun jaarlijkse Atb cross meestal ergens begin juli maar staat het hele jaar door uit gepeild. Soms veranderd dit een beetje. Maar niet veel.
cedric0903
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: za 08 mar 2014 21:15
Rijdt met: Cube ltd 29 (2014)

Re: Olen - Bloso

Bericht door cedric0903 »

wim vanderzanden schreef:De zwarte lus is volgens mij het ATB cross parcours van de slijkdabbers in Olen. Dit wordt gebruikt voor hun jaarlijkse Atb cross meestal ergens begin juli maar staat het hele jaar door uit gepeild. Soms veranderd dit een beetje. Maar niet veel.
Klopt helemaal!
DVA
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: do 19 okt 2006 18:28
Rijdt met: specialized stumpjumper

Re: Olen - Bloso

Bericht door DVA »

Vandaag voor de eerste maal blauw en groen gedaan. Lag er zeer goed bij zeker de zwarte pijlen is de moeite! Juist 1 ding: wrm moeten die paarden overal lopen waar de route loopt?
boere
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: do 07 jun 2007 13:19
Rijdt met: merkloos

Re: Olen - Bloso

Bericht door boere »

[quote="DVA"]Vandaag voor de eerste maal blauw en groen gedaan. Lag er zeer goed bij zeker de zwarte pijlen is de moeite! Juist 1 ding: wrm moeten die paarden overal lopen waar de route loopt?[/quote]

wij hebben meermaals de maneges in de buurt aangesproken op dit punt.
dit echter zonder al teveel resultaat.
heb dit dan verder besproken met de mensen van ANB maar zij kunnen niet de ganse MTB route afbakenen zodat er geen paarden meer op deze route kunnen.
de ruiters blijven aanspreken hierover zal het enige zijn wat we voorlopig kunnen doen vrees ik.
Guy G
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 15 aug 2014 16:03
Rijdt met: Specialized Crave

Re: Olen - Bloso

Bericht door Guy G »

Als een poort (zoals op vele plaatsen gebeurt) niet mogelijk is, eventueel bordjes plaatsen met verboden voor ruiters? Die zie je toch overal langs wandelpaden bv?
Afbeelding
boere
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: do 07 jun 2007 13:19
Rijdt met: merkloos

Re: Olen - Bloso

Bericht door boere »

tja, moest het zo simpel zijn. normaal zijn die bordjes er trouwens (moet ik zelf nog eens gaan nakijken)
borden plaatsen is 1 ding, mensen borden laten opvolgen is een andere zaak (spijtig genoeg.)
dennisb
Mountainbiker
Berichten: 29
Lid geworden op: di 31 jan 2012 22:18
Rijdt met: Granville Fuse 1.0

Re: Olen - Bloso

Bericht door dennisb »

Ga er dit weekend voor de eerste keer rijden.

Wat zijn de rijrichtingen van de routes volgens de kaartjes van Bloso? Wijzerzin, tegenwijzerzin?

Ik zou vertrekken aan Primalux aan de Geelseweg.
Eerst rood, dan stukje groen naar blauw, en zo via tweede deel groen terug naar start.

Waar precies ligt die zwarte lus? Want die staat niet op de Bloso website.
Powerflor
Mountainbiker
Berichten: 258
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 11:01
Rijdt met: Speci

Re: Olen - Bloso

Bericht door Powerflor »

vandaag ook eens de blauwe gedaan.
viel mij op dat de route gedownload van BLOSO anders is dan die in werkelijkheid.
Al iemand opgevallen?

Verder denk ik dat er een bordje ontbreekt naast het kanaal richting GEEL, de route al 2x gereden, de 2de maal beter gezocht en nog geen pad gezien, dus weer verkeerd.( in groene toer).
cedric0903
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: za 08 mar 2014 21:15
Rijdt met: Cube ltd 29 (2014)

Re: Olen - Bloso

Bericht door cedric0903 »

dennisb schreef:Ga er dit weekend voor de eerste keer rijden.

Wat zijn de rijrichtingen van de routes volgens de kaartjes van Bloso? Wijzerzin, tegenwijzerzin?

Ik zou vertrekken aan Primalux aan de Geelseweg.
Eerst rood, dan stukje groen naar blauw, en zo via tweede deel groen terug naar start.

Waar precies ligt die zwarte lus? Want die staat niet op de Bloso website.
De zwarte kom je tegen in de groene lus.
Guy G
Mountainbiker
Berichten: 31
Lid geworden op: vr 15 aug 2014 16:03
Rijdt met: Specialized Crave

Re: Olen - Bloso

Bericht door Guy G »

Powerflor schreef:vandaag ook eens de blauwe gedaan.
viel mij op dat de route gedownload van BLOSO anders is dan die in werkelijkheid.
Zie mijn post van 21 augustus, daar vind je de tracks met de actuele routes.
Plaats reactie